• Miejski rower elektryczny Devron 26122 - model 2018 - Kolor Żółty, Rozmiar ramy 18"

Symbol: 2186122DV4641

Napęd Bafang na tylne koło, zasięg do 110 km, widelec amortyzowany, bogate wyposażenie, odpowiedni dla dorosłych i seniorów.

Brak towaru
6699.00 -3% 6494.88
Oblicz ratę
Wpisz swój e-mail
Wysyłka w ciągu 24h-4 dni
Cena przesyłki 13.99
Kurier 13.99
Kurier 15
Kurier (Pobranie) 24.99
Dostępność 0 szt.
Waga 24.25 kg
Zostaw telefon

Miejski rower elektryczny Devron 26122 - model 2018 to nowoczesny rower elektryczny z ramą aluminiową, kołami o średnicy 26" i napędem na tylne koło, odpowiedni dla dorosłych, jak i dla seniorów. Dzięki obniżonej ramie wsiadanie i zsiadanie nie stanowi żadnego problemu. Za bezproblemową pracę odpowiada motor Bafang o mocy 250 W, który wraz z baterią o pojemności 13 Ah, umieszczoną pod tylnym bagażnikiem, zapewnia zasięg do 110 km (w zależności od profilu terenu i sposobu wykorzystania wspomagania), wystarczy zatem nawet na kilka przejażdżek. Napęd umożliwia kilka stopni wspomagania, a w przypadku osiągnięcia prędkości powyżej 25 km/h wyłącza się dla zachowania bezpieczeństwa. Miejski rower elektryczny Devron 26122 ma imponujący zestaw komponentów. Jest wyposażony w widelec amortyzowany Suntour, niezawodne hamulce szczękowe Tektro, wysokiej jakości opony Mitas z pasem odblaskowym poprawiającym widoczność, aluminiowe koła i manetki obrotowe Shimano z siedmioma przerzutkami. Bogate jest również wyposażenie funkcjonalne i ochronne - nie brakuje światła przedniego i tylnego, błotników, tylnego bagażnika, nóżki ani osłony łańcucha. Kolejne zalety to anatomicznie ukształtowane siodełko i miękkie uchwyty kierownicy. Rower elektryczny Devron 26122 to znakomity wybór na codzienne przejażdżki po mieście, drogę do pracy lub zakupy.

 

Uwaga: Baterię przechowuj w zacienionym, suchym miejscu w temperaturach od 10°C do 20°C. Przed dłuższą przerwą w użytkowaniu naładuj ją całkowicie, a co najmniej raz na 6 miesięcy znów doładowuj do 100% pojemności.


Opis techniczny:

Rama

Devron W-City Frame, V-Brake mounts, Alu6061

Silnik

Bafang G020, napęd na tylne koło, 36V, 250W

Bateria

Phylion 13 Ah

Zasięg

do 110 km

Widelec

SR Suntour CR-7, V-Brake Mounts, 40mm

Przerzutki

7 przerzutek

Manetki

Shimano Tourney RS35, obrotowe

Przerzutka tylna

Shimano Tourney TY300

Hamulce

szczękowe, Tektro 855 V-Brake, 110 mm, alloy

Opony

Mitas V66 Flash 26x1,5 (40-622), z pasem odblaskowym

Korba

Prowheel PRO-Y38, 38T

Kaseta

Shimano Tourney MF-TZ21, 14-28T

Łańcuch

KMC Z-51

Stery

VP MH-308, 1 1/8"

Piasty

Joytech 753, Cup&Cone, 36H, Nut Type

Kierownica

Devron City Bar, 620mm, 25.4mm alloy

Uchwyty

KS-G501, 92/135mm, PVC/leather

Wspornik

Devron, regulowany, 25.4mm alloy

Siodełko

Knus

Sztyca

Devron, 27.2x300mm, alloy

Nóżka

Ursus Wave 81, alloy

Rozmiar ramy

18"


Uwaga: Przewidywany maksymalny zasięg jest w dużym stopniu zależny od najróżniejszych warunków. Do czynników tych należy wybrany stopień wsparcia, waga użytkownika, rzeźba terenu, wiatr, ciśnienie w oponach i ich bieżniki oraz temperatura otoczenia. Wszystkie zasięgi są obliczone na optymalne warunki. Warunki optymalne/idealne to: równy/płaski teren bez wiatru z przodu, temperatura 20°C, wąskie opony bezprofilowe, waga rowerzysty poniżej 70 kg.


 


Napęd na tylne koło

Silnik w tylnej części roweru elektrycznego to obecnie najczęściej stosowane rozwiązanie, głównie dzięki idealnemu stosunkowi ceny do wydajności. Napęd tylny sprawdza się zwłaszcza w jeździe po umiarkowanie trudnym terenie, ale również w jeździe po drodze i w mieście, dlatego napęd elektryczny na tylnym kole najczęściej montuje się w rowerach trekkingowych lub górskich, ale może on pojawić się także w rowerach miejskich






Prosta obsługa

Rower oferuje 5 trybów wspomagania jazdy, które można przełączać przyciskami „plus" i „minus" na kierownicy. Umieszczony jest tu również wskaźnik baterii oznaczony pięcioma diodami. Panel sterowania znajduje się bezpośrednio przy uchwycie kierownicy, sterowanie jest więc maksymalnie komfortowe i proste.  

 


 


Wbudowana bateria 13Ah

Bateria znajduje się w tylnej części roweru elektrycznego, wbudowana w dwupiętrowy bagażnik. Dzięki temu możesz standardowo wykorzystać miejsce na umieszczenie koszyka lub torby. Bateria umieszczona z tyłu jest łatwa w obsłudze, co docenisz przede wszystkim podczas ładowania.




 


Bezpieczeństwo przede wszystkim

Bezpieczeństwo jest na pierwszym miejscu, tak samo, jak w przypadku zwykłych rowerów. Dlatego miejski rower elektryczny jest wyposażony w skuteczne hamulce szczękowe i światła zasilane baterią/dynamem. Do akcesoriów należy osłona łańcucha czy błotniki, typowe dla miejskich rowerów elektrycznych.

Naše tipy - mohlo by Vás zajímat:

Upozornění: Baterii (případně celý produkt včetně baterie) skladujte na stinném, suchém místě v teplotách mezi 10 °C a 20 °C. Před delším nepoužíváním ji plně nabijte a alespoň jednou za měsíc opět dobijte na 100% kapacity.

Amortyzator Tak
Bateria Phylion, 13 Ah
Błotniki Plastik
Dostępność Tymczasowo wyprzedane
Gwarancja 120
Hamulce Szczęka
Hamulec przedni Tektro 855AL V-brake
Ilość biegów 7
Kaseta SHIMANO MF-TZ21 14-28
Kierownica Devron City Bar, 620mm, aluminiowa
Korby 170 mm, aluminium
Łańcuch KMC Z51
Manetki SHIMANO SL-RS35-7 Revoshift
Materiał ramy Aluminium
Mechanizm korbowy 38T
Moc silnika 250 W
Napęd Z tyłu roweru
Piasta przednia Joytech 753, CC Ball, 36H, Nut Type
Przednia opona Mitas V66 Flash 26"*1,5 (40-622)
Przerzutka tył Shimano Tourney RD-TY300
Rama Devron W-City frame
Rok 2018
Rozmiar kół 26
Rozmiar ramy 18"
Silnik Bafang
Siodełko Knus
Sztyca Al
Światła przednie AXA Echo 15 Lux
Światło tylne AXA Slim
Tylna opona Mitas V66 Flash 26"*1,5 (40-622)
Widelec SUNTOUR CR-7V
Wspornik kierownicy Devron 25.4mm, aluminium, regulowany
Wyświetlacz LED
Zasięg 110
Typ roweru Miejskie
Hamulec tylny Tektro 855AL V-brake
Rodzaj manetki obrotowe
Nie ma jeszcze komentarzy ani ocen dla tego produktu.
Podpis
E-mail
Zadaj pytanie